Słowo wiąże widzialny ślad z niewidzialną rzeczą, z rzeczą nieobecną, upragnioną bądź zatrważającą, jest niczym kruchy mostek fortuny przerzucony nad pustką. Dlatego, też właściwe użycie języka pozwala, jak sądzę, zbliżyć się do rzeczy (obecnych i nieobecnych) z rozwagą, ostrożnością i skupieniem, z szacunkiem wobec tego, co rzeczy (obecne i nieobecne) komunikują bez słów.

- Italo Calvino

Napisz dla mnie tekst

person holding on red pen while writing on book
Pisać może każdy. Copywriting to jednak coś więcej niż pisanie teksów. To sztuka takiego operowania słowem, by przyciągało uwagę, budowało zaufanie i wywoływało określone reakcje. Piszę teksty, które nie tylko jasno komunikują i są łatwe w odbiorze, ale przede wszystkim mają sens i pomagają osiągnąć zamierzone rezultaty. W ten sposób budujesz zaufanie swoich klientów, wzmacniasz swój wizerunek i pozwalasz innym poznać lepiej Ciebie i to, co robisz.

Słowa mają moc - pomogę Ci dobrać te najpotężniejsze

Dopracowane do ostatniego przecinka
- dbam o to, by Twoim treściom niczego nie zabrakło, a moje wieloletnie doświadczenie redaktorskie i korektorskie sprawia, że nie tylko przyciągają one czytelnika, ale też stworzone są z największą językową precyzją.

Jakie teksty powstają w Laboratorium Słów?

Dopasowane do Twoich indywidualnych potrzeb i oczekiwań Twoich odbiorców
- nie zaczynam pracy, zanim nie dowiem się, czego rzeczywiście potrzebujesz i czego oczekują Twoi czytelnicy. Daj się poznać, a teksty, które dla Ciebie stworzę będą niebanalne i wyróżniające Twoją markę.
Dostosowane do właściwego stylu komunikacji
- jako redaktor dbam o zachowanie spójnego stylu publikacji i wiem, jak ważne jest to także w przypadku tekstów marketingowych czy blogowych. Skuteczna komunikacja to taka, która odpowiada stylowi komunikacji odbiorcy.
Najczęściej współpracuję z:
 
  • wydawnictwami,
  • autorami, blogerami i twórcami internetowymi,
  • branżą edukacyjną,
  • psychologami, coachami, terapeutami,
  • markami slow, eko, zero waste,
  • rzemieślnikami, twórcami, artystami,
  • naukowcami.
 
 
Uwaga: Masz prawo dwukrotnie zgłosić potrzebę poprawienia czegoś w tekście, ale tylko w obrębie zlecenia, na które się umówiliśmy. Poprawki nie mogą obejmować zmiany całego tekstu i dotyczyć elementów, których wcześniej nie uzgodniliśmy.
 

Jak przebiega nasza współpraca?

Podpisujemy umowę i przystępuję do pracy.

4.

Po otrzymaniu ode mnie napisanego tekstu przeglądasz go uważnie. Możesz od razu go zaakceptować lub zgłosić mi potrzebę dokonania jakichś poprawek.

5.

Po zatwierdzeniu wszystkich zmian dostajesz gotowy tekst, a ja czekam na przelew z nadzieją na ponowną współpracę.

6.

Piszesz do mnie, w skrócie określając, jakiego tekstu potrzebujesz.

1.

W odpowiedzi przesyłam Ci brief do uzupełnienia, który pomoże mi lepiej zrozumieć, czym się zajmujesz i jakiego rodzaju tekstu potrzebujesz, lub po prostu zadaję Ci dodatkowe pytania.

2.

Po otrzymaniu od Ciebie dokładniejszych wytycznych przeprowadzam wycenę zlecenia i oszacowuję czas potrzebny do jego realizacji.

3.

Poniżej znajdziesz najczęściej wybierane rodzaje tekstów wraz z ich orientacyjną ceną. Ostateczna kwota ustalana jest indywidualnie i zależy od konkretnych wymagań dotyczących opracowania treści oraz czasu realizacji.

Teksty na stronę internetową (całość) - od 1500 zł 

Wpis na blog - od 60 zł/1000 zzs

Opis produktów i kategorii - od 45 zł/1000 zzs

Hasło/Nazwa/Slogan - od 600 zł (od trzech do pięciu propozycji)

Mailing - od 79 zł/1000 zzs

Treść do social mediów - od 79 /sztukę

Artykuł sponsorowany - od 59 /1000 zzs

Teksty i artykuły eksperckie - od 59 /1000 zzs

 

 

a person writing on a piece of paper with a pen

Ile kosztuje copywriting?

Przygotuj dla mnie ofertę

Jeśli regularnie potrzebujesz nowych treści, chętnie przygotuję dla Ciebie ofertę cykliczną - odnawianą co miesiąc.

Decydując się na pakiet moich usług copywriterskich, zyskasz spójny przekaz bez zbędnych przestojów i bez problemu zaplanujesz publikacje

 

Systematycznie publikujesz wpisy blogowe? Piszesz newslettery? A może co miesiąc w Twoim sklepie pojawiają się nowe produkty, które trzeba zachęcająco opisać? Niezależnie od tego, jakiego rodzaju teksty publikujesz - jeśli robisz to regularnie, napisz do mnie. 
Stworzę ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb i rytmu działania. 

 

Oferta cykliczna